Гарантія на продукцію

Інтернет-магазин «Domoterm» надає гарантію на всю продукцію, що реалізується. Кожен клієнт отримує техніку із гарантійним талоном. Також за бажанням замовника ми надсилаємо сертифікат якості. Гарантійне обслуговування провадиться з урахуванням сервісної політики конкретного виробника (як правило, 12 місяців і більше). Будь-які питання завжди можна вирішити звернувшись до менеджерів нашої компанії.


Гарантійне обслуговування: у яких випадках воно надається

Кожен товар, будь то ІЧ обігрівач, котел, інверторний кондиціонер або інша одиниця продукції з нашого каталогу, обслуговується за дотримання правил користування, які прописуються в техпаспорті.

В цілому, сервісне обслуговування в спеціальних центрах проводиться, якщо:

  • Техніка зберігалася у покупця належним чином.
  • Установка була проведена фахівцями або згідно з інструкцією.
  • Правила експлуатації дотримувалися неухильно.

Уточнити, чи є ваш випадок гарантійним, завжди можна у менеджера нашої компанії.


Гарантія не діє: основні випадки

Серед основних випадків, які не підпадають під гарантію, можна відзначити:

  • Порушення правил (прописаних у техпаспорті) експлуатації.
  • Некоректний монтаж виробів, виконаний непрофесіоналами.
  • Природне зношування продукції.
  • Недотримання умов зберігання чи транспортування безпосередньо клієнтом.
  • Наявність слідів несанкціонованого розтину техніки та її ремонту.
  • Явні механічні пошкодження, які спричинені необережним поводженням з об'єктом.
  • Неправильно заповнений талон на обслуговування.
  • Вихід з ладу пристрою через некоректне підключення до електромережі або стрибків напруги.


Обмін та повернення товару

«Закон про захист прав споживача» гарантує право кожного нашого клієнта на повернення та обмін придбаної продукції протягом 14 днів.

Ця процедура проводиться у випадку, якщо пристрій:

  • Чи не пошкоджено.
  • Цілком укомплектовано.
  • Має всі необхідні ярлики та маркування.

Якщо ж техніка в неробочому стані, то її повернення/обмін можливе лише за умови, що сервісний центр визнає, що вона використовувалася згідно з правилами, і поломка не спричинена некоректною її експлуатацією.


Щоб здійснити повернення товару необхідно мати при собі:

  • Техпаспорт виробу.
  • Гарантійний талон.
  • Чек.

Повернення коштів проводиться протягом 14 днів з моменту повернення товару.